IntraLasik műtét utáni 1. hetes kontroll

És eljött a következő vizsgálat ideje... A recepción emlékeztek a nevemre. :-))) Nagyon jól esett.
Megint megnézték géppel a dioptriáimat, illetve a szemnyomásomat, majd olvasnom kellett. A jobb szemem nem javult (70%), viszont a bal 120%-os lett!!!!!!!!!!
És ez tényleg nem kamu, nemcsak azért írják rá a látleletre, hogy javítsák a hatékonyságukat. Már vizsgálat előtt én is tapasztaltam, hogy jobban látok, mint korábban.

Rákérdeztem a "szemgúvadásra" is. A doktornő szerint ez teljesen természetes, mivel meg kell tanulnia a szememnek fókuszálni; eddig, mivel rövidlátó voltam, a szemüveg/kontaktlencse végezte ezt el helyettem. De idővel ez is be fog állni.
Szteroidos szemcsepp 5 napig naponta 4-szer, 5 napig naponta 3-szor, majd újabb 5 napig naponta 2-szer. Műkönny óránként, vagy, ha úgy érzem, száraz a szemem. Napközben nincs gond, estére szárad ki inkább.
A fényérzékenység már nem vészes, de a nagyon erős napfény még napszemüvegben sem esik jól. De ennél nagyobb bajom ne legyen!!! :-)))
A rövidlátásom kitisztult, ha fáradt a szemem, akkor még néha másodpercekre behomályosodik, de egyáltalán nem zavaróan.
Következő kontroll 4 hét múlva!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése