Előzmények

Hogy miért is döntöttem a szemműtét mellett? 24 éve hordok szemüveget, 15 éve kontaktlencsét (először keményet, majd lágyat). Sosem volt a lencse miatt kötőhártyagyulladásom vagy bármilyen fertőzésem. Az elmúlt fél évben kezdett kényelmetlenné válni a lencse viselése; nem fájt, nem szúrt, csak egyszerűen nem esett jól... Szemüvegben közel sem annyira éles a látásom; meg – valljuk be őszintén – esztétikai okok miatt sem szeretnék visszaszokni rá. Mennyivel csinosabb egy nő egy láthatatlan lencsében, mint szemüvegben... :-)))
A műtéttel kapcsolatban egyetlen visszatartó erő volt eddig, hogy megvakulhatok, de ennek – a különböző fórumokon, hivatalos oldalakon utánaolvasva – nulla az esélye. Így hát belevágtam.
On-line jelentkeztem (az így ingyenes) alkalmassági szemvizsgálatra. Két nappal később telefonon felhívtak adategyeztetés céljából, és nagyon kedvesen s türelmesen válaszoltak a kérdéseimre. Eleve eldöntött tény volt, hogy, ha műthető a szemem, akkor minél hamarabb szeretnék túlesni rajta, így az asszisztenstől rögtön kértem időpontot a vizsgálatot követő napra. Jött a kérdés: PRK vagy IntraLasik??? Az árkülönbözet miatt (PRK: 129.000 Ft/szem, IntraLasik: 227.000 Ft/szem) első körben az olcsóbb eljárás mellett tettem le a voksomat, egészen addig, amíg meg nem kérdeztem, hogy mikor ülhetek vissza számítógép elé. A válasz: „PRK után 3 napig olyan fájdalmai lesznek, hogy a szemét kinyitni sem lesz kedve, nemhogy monitor előtt dolgozni.” Olvastam fórumon, hogy fájdalmas, de nem gondoltam, hogy ennyire... Így az IntraLasikre kértem időpontot!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése