IntraLasik műtét után 3 és fél évvel - és túl egy szülésen

Örömmel jelentem, hogy családunk új taggal bővült: megszületett kisfiunk. :-)
Minden a terv szerint alakult: természetes úton jött a világra. A Szülésre felkészítő tanfolyamon tanultakat maximálisan alkalmaztam: a légzőgyakorlatokkal sikeresen "átvészeltem" a fájásokat. A legfontosabb: a tolófájásokat csak csukott szemmel - biztos, ami biztos... De erről esélyem sem volt megfeledkezni, ugyanis a nőgyógyászom a kellő pillanatban folyamatosan figyelmeztetett rá. A legfontosabb: a szemem még mindig tökéletes. :-)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    gratulálok az ujszülött babához!
    olyan kérdésem lenne hogy te hány hónappal a műtét után merted megvakarni a szemed, arcmosás után belenyúlni a szemedbe, törülközővel megtörölni mint régen. sminket milyen módszerrel távolitod el? úgy értem mindenhol a fentről lefelé mozdulatról beszélnek, de ha mondjuk valaki jobbrol balra tartó mozdulattal mosná le a sminket? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Melinda!

      A szemdörzsölésről/-vakarásról a szemműtét után leszoktattam magam. Tudom, hogy furán hangzik... Egy nagyon kedves szemész barátom mondta, hogy ez nem használ a szememnek - a műtéttől függetlenül. Ha nagyon viszket, akkor persze óvatosan "megvakarom". De a reggeli, ágyból való kikelés utáni szemdörzsölés már nem része az életemnek. Meg ez inkább akkor volt mindennapos, amikor még kontaktlencséztem, és este a kivétel után jól esett "megmasszírozni" a szemem.
      A régi rítusokhoz teljesen a műtét utáni utolsó kontrollt követően tértem vissza. A szememre persze a mai napig nagyon vigyázok, pl. arctörlésnél.
      Most Oriflame-es érzékeny szeműeknek való sminkklemosót használok, előtte volt Avonos, Niveás stb. A szemránckrémemet a kozmetikusom keveri ki, de abban sincs semmi különleges.
      A sminklemosás iránya teljesen mindegy, a lényeg, hogy ne kend a szemedbe. Csináld úgy, ahogy Neked kényelmes. :-)

      Törlés